vrijdag 21 juni 2019

Vogeltje aan tak haken Deel 1

Vandaag leen ik mijn bakblog even uit aan mijn haakhoek Conny's Crochet Corner

Material: Een tak, haaknaald 3mm, 3,5 mm, Cotone, Lana grossa 100% katoen in vogelkleurtjes, kraaltjes voor de oogjes en lintjes met kraaltjes of knoopjes als versiering of pootjes.



In een ring (magic loop) 6 vaste haken




2e toer: 2 vaste in elke vaste van de vorige toer (12v)

3e toer: 1 v. in elke 1e vaste, 2 v. in elke 2e vaste (18v.)


4e toer: Haak 18 vaste

5e toer: 2 vaste in de eerste vaste * 1 vaste in de volgende vaste, 2 v in de volgende v. 2 vasten*  eindig met 2 vaste in de laatste v. (24V)
6e t/m 8e toer: Haak 24 vaste

9e toer 1 v. in elke 1e t/m/ 3e v, 2 v in elke 4e vaste (30v)
10e t/m/ 13e toer: Haak 30 v.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus Gratis patroontje van Spin a Yarn Crochet (Camilla Cactus) Ik heb een haaknaald gebruikt van Clover 3,5 mm Voor Acryl heb ik Stylecra...