zondag 27 oktober 2019

Aardbei Kwarktaart uit een pak !



Vandaag was een luie dag, dus ik probeerde een kwarktaart te maken. Daar heb je geen oven voor nodig dus ff snel!




Volg de instructies op de achterkant van het pak. Maar lees eerst even wat er in zit aan ingrediénten: De hele kleine lettertjes. Had ik in de winkel al moeten doen. Had ik het pak laten staan.






In het pak zit een rondje bakpapier wat je eigenlijk moet gebruiken, maar ik had het over het hoofd gezien!







De lucht van de geur en smaakstoffen stinkt gewoon. Gadsie, wat zit er in? Ja, geur en smaakstoffen. 
Uiteindelijk is de taart wel geslaagd. Hoe hij smaakt?
Dat laat ik je nog weten!





Wij vonden hem niet lekker!!! En floep de vuilnisemmer in gefloept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus Gratis patroontje van Spin a Yarn Crochet (Camilla Cactus) Ik heb een haaknaald gebruikt van Clover 3,5 mm Voor Acryl heb ik Stylecra...