zaterdag 3 juni 2017

Makkelijke Surimi (Krab) Salade met Dille van Conny


Jongens! (En meisjes!) Dit moeten jullie geproefd (en gemaakt) hebben!!!
Ik vond dit recept in een heel oud kookboek en heb het zelf een beetje aangepast.

Nodig:
1 Bak surimi van de visafd. van AH
3 eetlepels (echte, niet die van kunststof) Mayonaise, ik vind toch Hellman's mayonaise de lekkerste.
klein potje gesneden groene olijven, uitgelekt.
1 celery stick, in stukjes gesneden
2 bos of lente uitjes fijn gesneden
1 eetlepel  (wel van de Cups) geknipte verse Dille
1   ,,  Citroensap
3/4 eetlepel zout
evt. als je dat wilt een 1/2 theelepel suiker
1/2 theelepel knoflook poeder
1/2 theelepel peper

4 broodjes om thuis af te bakken. B.v. Kaiser broodjes

Doen:
In een kom doen we alle ingrediënten, behalve de broodjes, en roeren dit goed door elkaar.
Bak de broodjes af, en doe dikke lagen salade op je broodjes.
Eet smakelijk!

Laat me weten wat jullie ervan vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Cactus Gratis patroontje van Spin a Yarn Crochet (Camilla Cactus) Ik heb een haaknaald gebruikt van Clover 3,5 mm Voor Acryl heb ik Stylecra...